sobota, 14 września 2019

PASITOUR - relacja video z wyprawy do Miejsc Mocy w Meksyku


7 komentarzy:

  1. Umiesz oddać klimat miejsc, w których jesteś! Piękne nagrania :) Można poczuć się, jakby się było tam z Tobą! Prawdziwe połączenie z naturą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ale wiedz, że nagrania z tych miejsc oddają maximum 5% z tego, co czuje się, widzi i słyszy w realu :) Zapraszam :)

      Usuń
  2. Super Blog pozdrawiam Serdecznie,polecam temat ormusa, to bardzo fajny I tajemniczy temat http://sklep-ormus.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Tak, pracuję z Ormusem też, wiem, co to za siła :D

      Usuń
  3. Rzeczywiście ten ormus jest taki dobry? Jestem przed zakupem właśnie z tego sklepu i nie wiem czego się spodziewać jak mam być szczery

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za bardzo fajny filmik. Meksyk jest piękny i tajemniczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ktoś mi powie jak to jest? czekam na oficjalne informacje o tym leku: https://konopiafarmacja.pl/blog/badania-nad-konopiami-w-zapobieganiu-covid-19-prawda-czy-fake-news-b100.html na razie moge powiedzieć na sobie,że działa na chłoniaka. Miałem problemy 6 miesiecy temu dzisiaj jest czyściutko, covida nie miałem,albo przeszedłem bezobjawowo, co jest dziwne bo cała moja rodzina to przechorowała. Czy to przypadek czy cbd mnie ochroniło?

    OdpowiedzUsuń